wtorek, 30 lipca 2013

Zabawa transferem............

  Czyli jak  poprawić sobie humor ?....... zrób coś dla siebie!!!

Dzięki cudownej Izabeli z bloga   deco-szuflada.blogspot.com  która wspaniałomyślnie dzieli się swoimi grafikami mogłam też spróbować transferu, jeszcze raz dziękuje i kto jeszcze nie był na tym blogu serdecznie polecam naprawdę warto.

  Stolik powstał z potrzeby chwili. Potrzebowałam malutki stolik przed dom, kiedyś stał tam taki plastikowy biały jakich pełno w marketach, ale dawno go wyrzuciłam.
Rozglądam się za czymś nowym i w tedy wpadłam na myśl, że mogłabym zrobić sama stolik, taki jaki będzie mi się podobał.

  Potrzebowałam tylko kilka sztachet , listwy , śruby, wiertarkę i kilka innych drobiazgów, które zawsze są w domu .




   Trochę się napracowałam, ale efekt końcowy dla mnie jest zadowalający i  pierwsza kawa już została wypita na nowym stoliku.  


      Cały blat pomalowałam na biało na brzegach przetarłam czarną farbą  i wyszedł taki oto efekt starego stolika prosto z dalekiej .......   


   Dodałam trochę ozdobników, żeby stolik nie był taki surowy, na brzegu przysiadł  ptaszek,  


w środku stolika napisy coś z francuskiego ogrodu 

  
 No i jeszcze pojemniczek na drobiazgi albo na gazety w wersji czarnej  


 i w wersji niebieskiej , takiej trochę stonowanej


 Tak to sobie poprawiłam humorek:)   Myślę teraz jeszcze o krzesełkach do kompletu:)

  Trochę później miałam niespodziewanego gościa. Dobrze, że byłam w domu bo mogłaby biedulka źle skończyć. Wleciała przez otwarte okno i nie umiała wylecieć. Wylądowała na obrazie a potem przeniosła się na witrynę.



   Jaskółki uważane są za posłańców dobrej nowiny, ciekawe jakiej?

Miłego dnia życzę i pozdrawiam serdecznie Monika

19 komentarzy:

  1. Gratuluję talentu stolarskiego heh!!! Fantastyczny pomysł na poprawę nastroju, efekt zdecydowanie zadowalający! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy sposób jest dobry:)
    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Super transfery wyszły :) bardzo mi się podoba :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny stolik, świetna robota! Bardzo podoba mi się w tej wersji z transferem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No super!Ale jesteś dzielna:) a ta jaskółka na pewno przyleciała podziwiać Twoją pracę:) Fajna ta przyroda. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo!!! Piękny stolik:) Jestem zachwycona!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny efekt:) Podziwiam Twój talent:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło byłoby napić się kawy, siedząc przy takim pięknym stoliczku... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny stolik:) Jesteś zdolną dziewczyną. Teraz musisz pomyśleć o krzesłach. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:
      Będą też krzesełka, tylko muszę to przemyśleć:)
      Pozdrawiam Monika:)

      Usuń
  10. Jestem pod wrażeniem. Też mi się marzy stolik, a raczej stół własnoręcznie wykonany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie do dzieła:)
      Jak człowiek pomyśli to jest w stanie zrobić wszystko, moja córa też marzy o stole do altany, ale to już inna bajka:))
      Pozdrawiam Monika:)

      Usuń
  11. Stolik jest po prostu fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, cieszę się, że Ci się podoba:)
      Pozdrawiam Monika:)

      Usuń
  12. Ale super stolik, gratuluję talentu,a skrzyneczka...uwielbiam taki klimat.:))))) mogłabym mieć taką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jeszcze jedna odsłona stolika jak zrobię krzesełka:) pa...

      Usuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)