wtorek, 10 września 2013

Wspomnienia..........

Ludzie, którzy twardo stąpają po ziemi i są realistami aż do bólu. Wieżą w jedno mieć a nie być mówią,  nie patrz wielce w przeszłość, która przeminęła i nie zawracaj sobie głowy przyszłością, która nie nadeszła. Żyj teraźniejszością! Jednak prawda jest inna żyj teraźniejszością  i spraw, by była warta wspomnień. Wspomnienia są jak  małe skarby, które są tylko moje na własność. Mogę notorycznie do nich powracać mając pewność, że nikt nigdy  ich nie zawłaszczy, są moje i tylko moje. Każdy dzień zapisujemy w  księdze życia i gdy przychodzą smutne chwile powracamy do nich, bo czym byłby człowiek bez wspomnień? Pielęgnujmy więc wspomnienia, wspomnienia  zaklęte w starych zdjęciach bo pamięć nasza jest ulotna i czasem nas zawodzi.....
Dlatego zawsze na starych fotografiach pisałam daty i miejsca gdzie i kiedy to zdjęcie było zrobione :)     

                                                              U fotografa  w zakładzie ....



Śląskie wesołe miasteczko konkretnie śląskie zoo


Wczasy w Jarnołtówku tu ośrodek  Pokrzywna


Rybnik Teatr Ziemi Rybnickiej



"Życzę ci od­wa­gi, jaką ma słońce, które codzien­nie od no­wa wschodzi nad wszelką nędzą świata."
Phil Bosmans
Pozdrawiam serdecznie do miłego ... Monika :))

24 komentarze:

  1. Bardzo pięknie ujęłaś Moniko wszystko w jedną całość - wspomnienia są piękne ale czy te złe również ?nie wiem i może nie chcę wiedzieć całusy ślę Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Mario:) Pielęgnuj te dobre a złe ...no cóż oby było ich jak najmniej:)
      Pozdrawiam serdecznie Monika :)

      Usuń
  2. To cudowny zwyczaj rejestrować w pamięci i na fotografiach,zwłaszcza tych sprzed epoki cyfrowej,śląskie zoo-pamiętam te wyprawy...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. " Dobre momenty jak fotografie zbieram w swej głowie jak w starej szafie" ja lubię,wspominać, oglądać zdjęcia:) i staram się wszystkie wspomnienia pielęgnować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czym byłby człowiek bez wspomnień, są w życiu chwile gdy tylko one nam zostają:)

      Usuń
  4. Uwielbiam zdjęcia sprzed lat naznaczone zębem czasu:) Słowa wyjęte z mojej głowy:) Kiedy pytają mnie się dlaczego wybieram np. wycieczkę zamiast zmienić samochód na nowy odpowiadam zawsze nowy samochód mogą mi skraść moich wspomnień i przeżyć z wycieczki nikt mi nie zabierze one zostaną ze mną na zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ja też wolę wycieczkę niż ....dlatego wybieram być:)

      Usuń
  5. Masz rację, wspomnienia są piękne... szkoda, że przez cyfrową fotografię gubimy takie stare zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przed cyfrówki mam kilkanaście albumów, po no cóż były na laptopie mała awaria i zdjęć niema :)

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia, takie nostalgiczne...
    Moniko, zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stare fotografie są bardzo cenne i jedyne w swoim rodzaju :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile śmiechu przy oglądaniu :)
      Pozdrawiam serdecznie Monika :)

      Usuń
  8. Jaki to skarb:) Ja też mam pochowane fotografie z dzieciństwa... teraz staram się też zbierać wszystkie w albumy, bo płyta to nie to samo... siadasz, oglądasz wspominasz... Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Album to wspaniała rzecz, nawet jak wyłączą światło można go oglądać, wspominać a ile śmiechu przy tym :)
    Pozdrawiam Pa:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny post, nic dodać, nic ująć, trafiłaś w samo sedno.

    OdpowiedzUsuń
  11. witaj Moniko :-)
    dziękuję za odwiedziny i komentarz ...
    piękny blog tworzysz a co do zdjęc to też prowadzę rodzinne album ,co prawda dopiero od 15 lat ale tez opisuję wszystkie wklejane zdjęcia ...dzisiejsze zdjęcia przechowywane na płytach nie mają już tego sowjego blasku ,ja lubię mieć zdjęcie albo album w dłoni i sobie wspominać ...życzę tylko pięknych wspomnień i ukłon dla Ciebie za to że w kwestii zdjęć rónież jesteś tradycjonalistką :-)
    Basia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już coś robię to wkładam w to całe swoje serce nie lubię bylejakości:) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na następne Monika :)

      Usuń
  12. Uwielbiam stare fotografie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspomnienia łączą nas z przeszłością, a marzenia z przyszłością, chyba nawet wczoraj znów usłyszałam gdzies te słowa... a w Jarnołtówku mam rodzine i znam te okolice...Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna okolica, na pewno dużo się zmieniło, upłynęło tyle lat :)Pozdrawiam :)

      Usuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)