niedziela, 26 kwietnia 2015

Kubuś Puchatek......

Jak co miesiąc bawimy się u Czarnej Damy w tym miesiącu królował Kubuś Puchatek i jego przyjaciele. Bardzo lubię tę bajkę Kubuś jest po prostu słodziutki. Mały, pocieszny miś przypomina poznające świat dziecko. Każdą nowo poznaną rzecz wita z wielkim entuzjazmem, a kłopoty rozwiązuje w sobie tylko znany, niezwykle prosty sposób. W każdym z bohaterów można rozpoznać, spotykanych na co dzień ludzkich charakterów. Jest Kłapouchy – uosobienie pesymizmu, postać wiecznie narzekająca, nie potrafiąca cieszyć się z prostych rzeczy. Jest Sowa Przemądrzała – reprezentuje tę znakomitą większość ludzkości, która bez solidnych podstaw, bez umiejętności poprawnego pisania i bez znajomości ortografii uważa się za intelektualną elitę. Jest i Królik – postać niezwykle towarzyska, ale także bardzo sprytna i potrafiąca w zaskakująco zaradny sposób dbać o własne interesy. Jest też Prosiaczek, który wyolbrzymia własne lęki, zaś Kangurzyca jest aż nadto troskliwa o swoje Maleństwo. I oczywiście nie można zapomnieć o rozbrykanym Tygrysku, który wprowadza niezłe zamieszanie. Wszystkie postacie łączy jeden element – każde z nich postępuje jak dziecko: spędza beztrosko czas i od czasu do czasu napotka na swej drodze jakąś przeszkodę, którą będzie musiał pokonać. 
Moją kartkę zrobiłam tym razem bardzo prostą bez zbędnych ozdobników, dopasowałam kolorystycznie i gotowe. Ta para mówi sama za siebie wierni przyjaciele ze Stumilowego Lasu. Zapraszam do oglądania:)




Środek kartki z cytatem z książki idealnie pasującej do tej pary przyjaciół.

Zapraszam do Misiowego Zakątka na głosowanie jest w czym wybierać dziewczyny stworzyły piękne karteczki i ważne, że głosować może każdy kto tylko ma ochotę zapraszam:)
Pozdrawiam cieplutko i miłej niedzieli życzę Monika:)




 – Powiedz, Puchatku – rzekł wreszcie Prosiaczek – co ty mówisz, jak się budzisz z samego rana?
– Mówię: „Co też dziś będzie na śniadanie?” – odpowiedział Puchatek. – A co ty mówisz, Prosiaczku?
– Ja mówię: „Ciekaw jestem, co się dzisiaj wydarzy ciekawego”.
Puchatek skinął łebkiem w zamyśleniu.
– To na jedno wychodzi – powiedział.


21 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta karteczka :) Ładna kolorystyka. A Kubusia uwielbiam do teraz :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten miś z prosiaczkiem, jest przeuroczy. Karteczka skromniutka, ale bardzo wymowna. Podoba mi się taka wersja.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja wyszła kartka super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta Twoja karteczka, taka słodziakowa :-)
    Powodzenia w głosowaniu , pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniczko i dobrze, że postawiłaś na minimalizm, bo zdjęcie Kubusia i Prosiaczka mów wszystko to co potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak karteczki powstały piękne , ja swoje głosiki oddałam już :) Śliczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko cudniasta karteczka:) rozczuliła mnie:) uwielbiam ten duet:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubuś Puchatek potrafi wywołać uśmiech u największego twardziela :-). Urocza kartka z cytatem :-). Też jestem ciekawa co się wydarzy ciekawego... dzisiaj... jutro... pojutrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna jest ta Twoja karteczka, super milusińscy na obrazku i bardzo fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ten Kubuś, zawsze na czasie:) Witaj, jak miło znów być tutaj, kolejne wyzwania i prace:) dobrze, że jest co robić i cieszyć innych oko:)
    U mnie majowo-komunijnie...i czas nie z gumy, więc rozciągam go do maksimum, a on i tak wraca...
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna i słodka, nie tylko dla dzieci! bo i duże dzieciaki lubią przytulanki i kolorowe gadżety...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyszła ta Kubusiowa karteczka ,ten misio zawsze wywołuje uśmiech nie tylko na twarzach dzieci ale i nas dorosłych .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moniko. Nareszcie !!!!!!!!!!! mi się otworzył komentarz i mogę coś wpisać. Zrobiłaś piękna karteczkę. Bardzo podoba mi się je złożenie na trzy. elementy, do ozdobienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka mi się podoba. A cały urok Kubusia zabrała mi wersja Disney`a.

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodziaki dwa:) Cieszę się, że moja karteczka dotarła, uff,nie dość, że ledwo w terminie się zmieściłam, to jeszcze majowe święta po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Grafika jest taka słodka, że nie wymaga dodatkowej oprawy. Karteczka wygląda ślicznie!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza karteczka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Kubusia Puchatka, a moim idolem jest Prosiaczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna :-)

    urzeka mnie twoja staranność wykonania :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza karteczka! Uwielbiam Kubusia Puchatka :)

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)